poniedziałek, 17 czerwca 2013

rycerz przed wyprawą

W środę ruszamy z Piotrkiem do Stolicy. Magda wpadła na fajny pomysł: Piotruś przy każdym wyjeździe do Warszawy będzie zdobywał elementy stroju rycerskiego. W końcu dzielny z niego wojownik, a i walka go czeka ważna. Ufamy Najwyższemu, że u kresu tej drogi jest zwycięstwo. 

Znaleźliśmy niezbędne akcesoria - niedrogie i niebanalne (z drewna i materiału, a nie z tworzywa, jak większość takich przebrań). Zamówiłem i komplet jest już do odbioru w Warszawie (Bielany). 


Kłopot w tym, że nie wiem czy dam radę w drodze do CZD (Międzylesie) odebrać zamówione zakupy. Dlatego mam nieśmiałą prośbę do Warszawiaków: może ktoś z Was dałby radę odebrać i podrzucić mi np. w środę wieczorem (albo w czwartek rano do 9.30) te zakupy do przyszpitalnego hotelu? Gdyby ktoś był w stanie, to proszę o maila (jmaciuk@o2.pl) lub kontakt przez telefon (504 13 47 12 - najlepiej sms-em, bo mi głos siada w komórce, a nie mam kiedy iść do serwisu z tym).

Jak się nie uda, to poproszę sklep o przesłanie tych zakupów do Wrocławia, a zdobywanie elementów zbroi zaczniemy od następnego tygodnia. Polecamy się modlitwie, by dojazd i rozpoczęcie chemioterapii odbyły się w spokoju i bez niespodzianek.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz